חאן הר אודם

חאן הר אודם

חאן הר אודם ממוקם במושב הר אודם שבצפון רמת הגולן, למרגלות ההר בשמורת אודם בגובה של 1,190 מטרים מעל פני הים. בקיץ הנוף מרחבי ירוק, פתוח ופסטורלי כאשר בחורף הכל מסביב מכוסה לבן, כאשר לא משנה באיזו עונה תבחרו להגיע, מדובר בקסם של מקום.

מדובר בעצם במאין חוית לינה ייחודית ויוצאת דופן המאפשרת לנו להתנתק מהשגרה ולהתמסר לחופשה שכולה טבע. בחאן יש את כל מה שצריך לכל המשפחה כמו מזרנים עבים ונוחים, מטבח המאובזר בכלי בישול, כיריים, קומקום ופינות ישיבה, חדר אוכל מרווח, פינת החתלה, פינת טלוויזיה המחוברת ללווין, מיזוג אויר, חימום בחורף, אינטרנט אלחוטי, פינת החתלה, מקלחות ושירותים נוחים, ארוחת בוקר בהזמנה וארוחות נוספות כמו ברביקיו או ארוחה דרוזית מפנקת למשל בתיאום מראש. בסמוך

יש מכולת שאפשר לעשות בה קצת קניות, מגרשי ספורט רחבים, בריכת שחיה, טיולי ג‘יפים, גני שעשועים ועוד מגוון של אטרקציות ובילויים באזור לכל המשפחה כמו קטיף עצמי של דובדבנים ופירות יער בעונה, רכיבה על סוסי פוני לילדים או רכיבת שטח על סוסים, פינת ליטוף, יער האיילים, הג‘ובות המפורסמות של הגולן, עשרות מסלולי טיול זמינים לצד ביקור באתרים היפים והמרשימים ביותר בישראל ועוד. ניתן להזמין עיסויי גוף מסוגים שונים. המתחם מתאים לחופשה, לחגיגות ימי הולדת, מסיבת רווקות ועוד.

צרו קשר עם חאן הר אודם

מספר טלפון: 050-5662673

מספר טלפון נוסף: 054-2600150

עמוד פייסבוק: https://he-il.facebook.com/harodem

סגירת תפריט